Ensimmäisen aallon viimeinen päivä!!!!! Huomenna saa syödä hedelmiä!!!! Niin, ja juoda lasin viiniä, dieetin mukaan 1,75 dl mutta mulla niin pientä viinilasia ole :-D

Tää päivä meni eilisen uusinnaksi, Eric on kipeä eikä sille maita ruoka, söi aamiaisen. Niin aamiaiseksi oli 2 munan munakas ja kokojyväpaahtoleivän siivu, sen jälkeen Eric siirtyi yläkertaan, minä söin ruisleipää paprikan ja kinkun kera, Eric kävi alhaalla hakemassa paracetamolia ja meni takaisin yläkertaan eli suunnittelemani tonnikalapaisti saa odottaa huomisiltaa ja minä sulatin jo pakastimeen ehtineen Szsechuan rapusekoituksen.

Olen nakerrellut kukkakaalia välipaloiksi sen pahemmin miettimättä paljonko sitä on mennyt, mutta ei kai vihannekset pahitteeksi voi olla. Huomenna lisää sitten toisesta aallosta, nyt olen vain onnellinen että ensimmäinen on ohi!!! En olisi uskonut että sen saisin läpi näinkin helpolla, ja vielä muutaman kilon painonpudotus!!! Ericillä taitaa nyt paino pudota jo ruokahaluttomuudenkin takia, pitää pakoittaa se syömään jotain, muuten se ei oo huomennakaan ihmisseuraa.